Son Dakika
Magazin

13 yıl sonra sahne aldılar

Ali Atay, Serkan Keskin ve Onur Ünlü’den oluşan Leyla The Band grubu, 13 yıl sonra sahnelere döndü.

Site Yöneticisi

Genel Yayın Yönetmeni · Yayın: 22 Haziran 2026, 03:09 · 1 dk okuma

0
13 yıl sonra sahne aldılar
13 yıl sonra sahne aldılar

MESUT YILMAZ - İstanbul Küçükçiftlik Park’da gerçekleşen konser öncesi heyecanını paylaşan Atay, “Çok özlemişim. Turne planlıyoruz” sözleriyle hayranlarına müjdeyi verdi. Keskin ise, “13 sene önce de burada çalmıştık. Yeni şarkılar da yaptık heyecanlıyız” dedi. Eşi Serkan Keskin’i ilk kez sahnede dinleyeceğini söyleyen Meriç Aral, “Hazal Kaya’dan annelik taktikleri aldınız mı?” sorusuna verdiği “Hazal benden panik” yanıtıyla güldürdü.

Site Yöneticisi

Genel Yayın Yönetmeni

Tüm yazıları